Villkor och betalning

Allmän information och villkor på mottagningen

Betalning

Frikort gäller inte då vården är privat. Vi är en kontantfri mottagning men det går bra att betala med Swish, kontantkort eller via Qliro. Faktura medges enligt överenskommelse.

Ombokning/avbokning

Hittar du ingen tid som passar eller gäller det ombokning/avbokning med kort varsel är du välkommen att ringa så hjälper vi dig. Du kan också avboka via din avbokningkod från Boka Direkt.

Ombokar eller avbokar du besöket senare än 24 timmar innan debiteras du en avgift på 75% av den bokade tjänsten. Uteblivet besök debiteras med 75% av den bokade tjänsten. Ny tid skickas inte automatiskt, utan du får själv höra av dig om en ny tid eller ange om du önskar ny tid i ditt meddelande.

Du kan lämna återbud via telefonen, via meddelande på telefonsvararen utanför telefontid eller via e-mail.

Rulla till toppen